Prodotti

Roving direttu in fibra di vetru ECR per pultrusione

Descrizzione breve:

U prucessu di pultrusione implica a tirata di roving è mat continui attraversu un bagnu d'impregnazione, una sezione di spremitura è di forma è a matrice riscaldata.


  • Nome di marca:ACM
  • Locu d'origine:Tailanda
  • Tecnica:Prucessu di pultrusione
  • Tipu di imbuto:Roving direttu
  • Tipu di fibra di vetru:Vetru ECR
  • Resina:UP/VE/EP
  • Imballaggio:Imballaggio Standard Internaziunale d'Esportazione.
  • Applicazione:Palu telegraficu / Strutture publiche / Attrezzatura sportiva ecc.
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    Roving direttu per pultrusione

    A roving diretta per a pultrusione hè basata annantu à una formulazione di dimensionamentu rinforzata cù silanu. Hà una bona integrità,
    Bagnabilità rapida, bona resistenza à l'abrasione, bassa peluria; bassa catenaria, bona cumpatibilità cù a resina di poliuretanu, furnisce eccellenti proprietà meccaniche o hè un pruduttu finitu.

    Codice di u produttu

    Diametru di u filamentu (μm)

    Densità lineare (tex)

    Resina cumpatibile

    Caratteristiche di u produttu è applicazione

    EWT150/150H

    13/14/15/20/24

    600/1200/2400/4800/9600

    UP/VE/EP

    Bagnazione rapida è cumpleta in resine

    Bassa peluria

    Catenaria bassa

    Eccellenti proprietà meccaniche

    Roving direttu per pultrusione

    A roving diretta per a pultrusione hè principalmente cumpatibile cù i sistemi di poliestere insaturatu, vinile è resina fenolica. I prudutti di pultrusione sò largamente applicati in l'industrie di l'edilizia, di a custruzzione, di e telecomunicazioni è di l'isolamentu.

    p2

    I tappetini di roving sò tirati attraversu un bagnu d'impregnazione di resina, una matrice riscaldata, un dispositivu di trazione cuntinua, in cundizioni di alta temperatura è alta pressione, poi i prudutti finali sò furmati dopu a sega di taglio.
    prucessu di pultrusione
    A pultrusione hè un prucessu di fabricazione chì produce lunghezze continue di forme strutturali di polimeri rinforzati cù una sezione trasversale consistente. U prucessu implica l'usu di una mistura di resina liquida, chì include resina, riempitivi è additivi spezializati, inseme cù fibre di rinforzu tessili. Invece di spinghje i materiali, cum'è si face in l'estrusione, u prucessu di pultrusione implica tiralli attraversu una matrice di formatura d'acciaio riscaldata utilizendu un dispositivu di trazione cuntinua.
    I materiali di rinforzu utilizati sò cuntinui, cum'è i rotuli di stuoia di fibra di vetru è i doffs di roving di fibra di vetru. Quessi materiali sò immersi in a mistura di resina in un bagnu di resina è poi tirati attraversu u stampu. U calore di u stampu inizia u prucessu di gelificazione o indurimentu di a resina, risultendu in un prufilu rigidu è induritu chì currisponde à a forma di u stampu.
    U cuncepimentu di e macchine di pultrusione pò varià secondu a forma di u pruduttu desideratu. Tuttavia, u cuncettu di basa di u prucessu di pultrusione hè illustratu in u schema furnitu quì sottu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu